W trampkach chodzą przywódcy

Kupujesz buty sportowe? Znaczy, że masz cechy charakterystyczne dla liderów.

Osoby, które kupują trzy lub więcej par butów sportowych rocznie, częściej przejawiają cechy przywódcze - wynika z ankiety.

Firma Mindset Media, która bada cechy konsumentów, odkryła, że osoby kupujące trzy lub więcej par butów sportowych rocznie o 61 proc. częściej mają cechy charakteryzujące liderów. Chodzi tutaj m.in. o wyobraźnię, konsekwencję i stanowczość.

Amatorzy takich butów są też bardziej asertywni i spontaniczni. - Często mówi się, że wiele można wyczytać z czyichś butów, a teraz mamy na to dowody - powiedziała przedstawicielka firmy Lauren Arvonio. - Co ciekawe ta zależność dotyczy wszystkich, bez względu na wiek, dochody i płeć - dodała.

Reklama

Badanie przeprowadzono wśród 7,5 tys. osób. Poprzednie badania tej samej firmy wykazały, że osoby, które spłacają swoje karty kredytowe co miesiąc, są rozważne, mają skłonność do zastanawiania się nad swoim postępowaniem, ale są też są mniej skromne i częściej się przechwalają. Natomiast użytkownicy samochodów o napędzie hybrydowym są częściej kreatywne niż inni.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: przywódcy | cechy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy