"Just Do It" znów inspiruje do działania

Nowa kampania "Possibilities" (ang. możliwości) to ewolucja klasycznego zwrotu ‘Just Do It’, poprzez przejście od inspiracji do działania. Zaprasza ona widzów na całym świecie do udziału we wspólnych, globalnych wyzwaniach w ekosystemie Nike+.

"Possibilities" to klip video z udziałem sportowców i innych gwiazd, która ma inspirować widzów do przekraczania granic i wyznaczania sobie nowych celów. Dodatkowo, Nike przygotowało specjalne aktywacje w sieci, w tym w mediach społecznościowych, zachęcające do rywalizacji poprzez serię wyzwań Nike+, utrzymanych w duchu sloganu #JustDoIt.

Film rozpoczyna się od słów "If you can run a mile, run a race, run a marathon, outrun a movie star." (ang. “Jeśli możesz przebiec milę, przebiegnij wyścig, przebiegnij maraton, prześcignij gwiazdę filmową.") W kolejnych scenach pojawiają się wyzwania, w ramach których główny bohater (wraz z widzem) stara się przesunąć granice swoich możliwości.

Reklama

W filmie występują LeBron James, gwiazda koszykówki i zdobywca tytułu NBA MVP; Serena Williams, ikona tenisa; Gerard Pique, piłkarz FC Barcelony i reprezentacji Hiszpanii oraz Andre Ward, sensacja światowego boksu. Twórcą klipu jest Nicolai Fuglsig - obsypany nagrodami duński reżyser, zaś za narrację odpowiada amerykański aktor Bradley Cooper. W spocie pojawia się również aktor Chris Pine.

Kampania "Possibilities" to nie tylko spoty - czerpiąc z 25 lat tradycji hasła Just Do It, ma za zadanie inspirować każdego do nowych osiągnięć poprzez możliwości Nike+. Film jest swego rodzaju motywacją dla widzów, którzy dzięki serii wyzwań Nike+ mają fizyczną możliwość uczestniczenia w przedstawionych w nim sytuacjach.

- Od dwudziestu pięciu lat inspirujemy ludzi do podejmowania wyzwań w duchu sloganu ‘Just Do It’ - mówi Davide Grasso, Nike Global Chief Marketing Officer. - "Possibilities" nadaje temu hasłu zupełnie nowe znaczenie - pokazujemy widzom sposób rozwijania własnego, sportowego potencjału oraz wyznaczania sobie celów, a potem pomagamy im w ich osiągnięciu, dzięki naszym produktom i usługom.

Widzowie mogą badać własne (tytułowe) możliwości za pomocą różnych aktywacji, w tym dzięki Wyzwaniom ("Challenges") w ramach aplikacji Nike+ Running i NikeFuel.

Funkcja Challenges w aplikacji Nike+ Running umożliwia użytkownikom ustalenie trasy do pokonania oraz zaproszenie przyjaciół z platformy Nike+ do wzięcia udziału w wyścigu do wirtualnej mety. Użytkownicy sami ustalają nazwę Wyzwania, cel w kilometrach, czas i rywali, a nowa funkcja czatu pozwala na doping przyjaciół i dzielenie się wskazówkami w ramach danego Wyzwania. Użytkownicy mogą sprawdzać bieżące postępy rywali na tablicy wyników i widzieć, na jakim miejscu aktualnie się plasują w wyścigu, co pełni funkcję motywującą.

W dniach od 20 sierpnia do 13 września użytkownicy korzystający z aplikacji Nike+ Running mogą zaliczyć pokonane kilometry z Nike+ na poczet wygranej w niepowtarzalnym biegu w ramach crowdsourcingowej akcji Nike Free Run.

Cyfrowy ekosystem Nike+ ma ponad 18 milionów członków na całym świecie. Każda osoba, która zmierzy się z Wyzwaniami, będzie też miała możliwość udostępnienia swoich zmagań, stosując hashtag #JustDoIt, aby pomóc innym uczestnikom skorzystać z nowych możliwości.


materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Nike
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama