Epic Games broni PS3 i Home

Mark Rein, jeden z głównych deweloperów studia odpowiedzialnego za silnik graficzny Unreal Engine 3 oraz przebojową strzelankę "Gears of War" na Xboxa 360, potępia krytyków konsoli PlayStation 3. Jego zdaniem Sony ma jeszcze wiele do pokazania.

Zdaniem dewelopera jednego z najważniejszych systemów graficznych wykorzystywanych w grach nowej generacji, marka PlayStation, mimo miesięcy negatywnych komentarzy, jest nadal mocna, a obecna strategia Sony zapewni PS3 fenomenalny sukces.

"Wii to imponujący sprzęt, ale kiedy otrzymasz bardziej imponujące wizualnie gry na PlayStation 3 i Xboxa 360, kiedy miliony dolarów zostaną wydane na wsparcie tych maszyn, pojawią się obniżki cen i nowe tytuły, takie jak 'Singstar', które docierają do szerszego grona odbiorców... Te maszyny zapalą się, odpalą, sprzedadzą się znakomicie" - twierdzi Rein w rozmowie z GamesIndustry.biz.

Rein odniósł się też do nowych zapowiedzi Sony - PlayStation Home i "LittleBigPlanet": "Kiedy pojawią się wielkie tytuły, zdołają sprzedać wiele maszyn. Gdy pojawi się PlayStation Home, sprzedadzą wiele maszyn... Tak, to wysoka cena, bo to coś nowego, to sprzęt wysokiej jakości, ale historia pokazuje, że cena i tak się zmniejsza. Sprzedadzą tego mnóstwo i wszystko będzie w porządku".

"Ludzie zdają się chcieć po prostu zbić Sony]i zupełnie nie mogę rozgryźć za co. Są liderami, więc jak sądzę przez to są na celowniku" - dodaje. "Czytałem na jednej z grup dyskusyjnych dla deweloperów jak jeden człowiek, który pracował nad PlayStation Home, stwierdził, że zaczęli projektować PlayStation Home w 2004 roku. Tak więc kiedy ludzie mówią rzeczy w stylu 'Oh zapowiedzieli nowe oprogramowanie! Po prostu je zerżnęli od kogoś innego', czy naprawdę myślicie, że zrobili to w poprzednim tygodniu gdzieś w swoim garażu?".

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy