Gizmondo opanuje Europę

Gizmondo Europe Ltd, część mieszczącej się na Florydzie firmy Tiger Telematics Inc., ogłosiło dziś datę, na którą czekało wielu zwolenników szerokiego wyboru wśród urządzeń przenośnych. Premiera wielofunkcyjnej, rozrywkowej konsolki Gizmondo na rynkach w Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii oraz w Skandynawii została ustalona na 19 maja 2005 roku.

Konsumenci z Europy kontynentalnej dostaną Gizmondo we wzbogaconej wersji w cenie 349 euro, zestaw Smart Adds będzie dostępny w cenie 189 euro, a standardowy zestaw Value Pack będzie kosztował 289 euro. Podobnie jak w Wielkiej Brytanii, użytkownicy urządzeń typu Smart Adds dostaną za darmo możliwość ściągnięcia dwudziestu utworów muzycznych oraz będą mogli pobrać wiele innych rzeczy.

Mike Morgan, osoba zajmująca się sprzedażą produktów firmy Gizmondo, powiedział, że ze strony partnerów detalicznych firmy widoczny jest olbrzymi entuzjazm. "W najbliższych tygodniach zaangażujemy się specjalnie, aby wesprzeć kanały sprzedaży i zwiększyć sprzedaż Gizmondo" - dodał Morgan.

Mike Morgan zaznaczył także, że kraje, w których będzie miała premierę mini-konsolka Gizmondo, są strategicznie ważnymi terytoriami dla firmy.

Rzeczywiście, w regionach, w których firma zamierza wprowadzić do sprzedaży swoje urządzenie, żyje ponad 250 mln ludzi, z czego 12% to grupa docelowa urządzenia. Gizmondo zapowiada agresywną politykę sprzedaży od samego początku premiery.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama