PGR2 na Xbox Conference 2003 Summer

Podczas zorganizowanej w Japonii imprezy Xbox Conference 2003 Summer - Microsoft ukazał świetlaną przyszłość swej platformy konsolowej. Wśród tytułów m.in. online'owych wywyższał się rewelacyjnie wyglądający "Project Gotham Racing 2", z którego to mamy przyjemność ukazać Wam najświeższe "zrzuty ekranowe"!



Charakterystyczne cechy "Project Gotham Racing 2":

  • W odniesieniu do pierwszej części teraz otrzymamy więcej miast do wyścigowych eksploracji. Wśród nich odnajdziemy na pewno: Hong Kong, Edinburgh oraz Szkocję.

  • Tryb kariery będzie zezwalał na dynamiczne wojaże po świecie w celu wyszukiwania najkorzystniejszych zawodów oraz mistrzostw. Ilość zaimplementowanych miast nie została jeszcze oficjalnie zamknięta - co dobrze wróży potencjalnemu rozrostowi w tej materii

    Reklama

  • "Project Gotham Racing 2" zaoferuje wirtualnym kierowcom ponad 50 spalinowych rarytasów począwszy od klasyków szos, a zakończywszy na najbardziej pożądanych maszynach świata. Wśród tych ostatnich na pewno nie zabraknie modeli Porsche oraz Ferrari. Wrażenia jakich będziemy doświadczać podczas prowadzenia tych bolidów mają być niezwykle ekscytujące!

  • "Project Gotham Racing 2" będzie "supportował" technologię Xbox Live! Dla mniej wtajemniczonych tłumaczymy, że oznacza to fakt możliwości toczenia pojedynków "on-line"! Szczegóły dotyczące tego zagadnienia mają zostać ujawnione w późniejszym czasie.

  • Jeżeli gracz nie ma możliwości korzystania z zabawy przez internet w PGR2 to niech nie załamuje rąk, bowiem będzie rozwiązanie "awaryjne" w postaci "System-LINK"! Owy tryb zezwoli na połączenie czterech Xbox'ów i "szarpania" wraz z przyjaciółmi na czterech telewizorach w jednym pokoju! Trybów zabawy będzie co niemiara - zakończywszy na legendarnym zbijaniu "KUDOSÓW"



    Programiści "grożą", że "Project Gotham Racing 2" zademonstruje wyższość technologii graficznej Xbox'a nad wszelkimi istniejącymi na rynku systemami "next-gen'owymi." A my już dobrze wiemy, że owa aluzja skierowana jest do konsoli PlayStation 2! Wspomniana przed momentem "wyższość" ma wyrażać się również w ukazaniu oraz odzwierciedlaniu uszkodzeń karoserii (a tego już dobrze wiemy, że nie będzie w GranTurismo4). Modelowania brył samochodów w "real-time'ie" mają powalić nas na kolana. Czy tak będzie? Okaże się w dniu premiery, którą ustalono dla naszego kontynentu na grudzień 2003!

  • INTERIA.PL
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Strona główna INTERIA.PL
    Polecamy