RSX jeszcze nie gotowy

Mary Burkett, wysoko postawiony pracownik odpowiedzialny za finanse w firmie nVidia, powiedział, że procesor graficzny opracowywany na potrzeby konsoli PlayStation 3 - RSX - nie jest został jeszcze ukończony.

Burkett wyjaśnił, że chip - obecnie występujący pod nazwą kodową RSX - jest ciągle w fazie produkcji. Jako taki nie mógł oczywiście zostać wykorzystany do wygenerowania jakiegokolwiek wersji demonstracyjnych aplikacji dla PS3 w czasie rzeczywistym, które było przez Sony pokazywane na konferencji poprzedzającej targi E3 w zeszłym tygodniu.

Pomimo tych rewelacji Burkett wyjaśnił, że nVidia pracowała wykorzystując procesory o podobnej mocy do RSX i dlatego końcowa konfiguracja PS3 może osiągnąć takie same rezultaty, jakie zaprezentowane zostały na konferencji. Jednak o tym, jaka jest wydajność nowego procesora RSX, przekonamy się dopiero, kiedy zostanie pokazana jego finalna wersja.

Cała sieć aż wrze od plotek podważających autentyczność pokazanych przez Sony powalających wersji demonstracyjnych, obrazujących możliwości PS3, a wiele osób sądzi, że były to w większości tylko fałszywe zdjęcia, które miały na celu jedynie zaszkodzenie oficjalnemu pokazowi konsoli Xbox 360, który miał miejsce zaledwie kilka godzin po konferencji Sony.

Jednakże Microsoft nie jest w tym kontekście bez winy, ponieważ działający egzemplarz pokazany na E3, który wydawał się być z pozoru konsolą Xbox 360, był tylko atrapą zasilaną z ukrytego za sceną Apple'a G5 .

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama