TOCA już na dniach!

Wszystkim graczom, którym umknął fakt zbliżającej się premiery gry pt. "TOCA Race Driver" dla systemu Xbox Microsoftu, przypominamy tą jakże ważną datę - 28 marca 2003! W celu odświeżenia Waszej pamięci zamieszczamy obok ostatnią porcję screenshotów, które wydawca Codemasters przekazał mediom.

Wszystkim graczom, którym umknął fakt zbliżającej się premiery gry pt. "TOCA Race Driver" dla systemu Xbox Microsoftu, przypominamy tą jakże ważną datę - 28 marca 2003! W celu odświeżenia Waszej pamięci zamieszczamy obok ostatnią porcję screenshotów, które wydawca Codemasters przekazał mediom.

Wszystkim graczom, którym umknął fakt zbliżającej się premiery gry pt. "TOCA Race Driver" dla systemu Xbox Microsoftu, przypominamy tą jakże ważną datę - 28 marca 2003! W celu odświeżenia Waszej pamięci zamieszczamy obok ostatnią porcję screenshotów, które wydawca Codemasters przekazał mediom. Już się nie możemy doczekać kontaktu z tą nową jakością - jak zapowiadają twórcy: "TOCA dla Xbox'a ma być o niebo efektowniejsza! Głównie dzięki znacznie wydajniejszej specyfikacji technicznej".



Tak, nie przesłyszeliście się. W wersji Xbox'owej na torze będzie się poruszać więcej samochodów niż w odpowiedniku z PlayStation2 (znaczna przewaga mocy obliczeniowej mówi sama za siebie). Wyświetlanych na ekranach pojazdów ma być na torze o sześć więcej. Mało tego - do trybu kariery dojdzie w końcu możliwość przechodzenia "kwalifikacji"! Tekstury użyte przy wersji Xbox'owej mają być podane w wyższej rozdzielczości, co znacząco poprawi szatę graficzną całego projektu. W "TRD" gracz będzie mógł doświadczyć prowadzenia czterdziestu dwóch pojazdów turystycznych opartych na oficjalnych licencjach. Rozgrywka będzie oparta na trzynastu mistrzostwach, w których odnajdziemy aż 38 torów wyścigowych - wszystkie zbudowane na realnych odpowiednikach.

Reklama



Jak powiedział jeden z programistów Codemasters: "Xbox umożliwia nam większe "pociągnięcie" widocznych odległości dzięki bardziej wydajnemu sercu niż PlayStation2. Dzięki temu możemy również skupić więcej uwagi na detalach pojazdów - koła np. są już w pełni modelowane a drobne elementy karoserii w bardziej dramatyczny sposób odpadają od całości pojazdów! Dzięki nowym efektom sprzętowym możemy również oddać większą głębię kolorów jak i bardziej zaawansowane efekty refleksów i gry światło-cienia".



Zacieramy łapki, gdyż szykuje się potężna dawka sportowych emocji!

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy