7 tez Stringera

Jeszcze większy nacisk na komunikację bezprzewodową, format Blu-ray oraz innowacyjne rozwiązania - takie plany ma Sir Howard Stinger.

- Sony, Sony, Sony - gdziekolwiek nie spojrzę, tam widzę ich logo. Tak przynajmniej muszę czytać z promptera - żartował sobie Tom Hanks, rozpoczynając prezentację firmy Sony w Las Vegas. Hanks, stary znajomy Sir Howarda Stringera, dyrektora zarządzającego Sony.

Podczas swojej prezentacji Howard Stringer zaprezentował 7 tez, które mają sprawić, że branża technologii nie da się pokonać kryzysowi.

7 tez Stringera

- Zaakceptuj fuzję mediów,

- Dodatkowe usługi w urządzeniach,

- Produkty muszą być multifunkcyjne,

- Wspieraj otwarte systemy,

Reklama

- Wspieraj Web 2.0

- Cena musi być równa jakości,

- Bądź zielony.

Strnger zakłada, że do 2011 roku 90 proc. Produktów tej firmy będzie miało komunikację bezprzewodową. Dodatkowo, Sony planuje umieszczać w swoich produktach jak największej liczby unikalnych elementów, takie jak najcieńsze telewizory, technologia Motionflow, aparaty fotograficzne z wbudowanym Wi-Fi (nowość zaprezentowana w Las Vegas).

Nowościami ze stajni Sony będzie także połączenie ramki z radiem oraz budzikiem, która komunikuje się z internetem i budzi nas przy pomocy Big Bena. Ciekawe zapowiada się prototypowy OLED, tak cienki, że można go zginać. Nazwa? FLEX

Blu-ray sprzedaje się coraz lepiej. W następcę DVD wierzą już wszystkie studia filmowe. Szef studia Pixar zapowiedział, że najnowsze produkcje ich autorstwa będą regularnie wychodzić na formacie BD, także w 3D.

Sony wierzy, że Blu-ray będzie jednym z najważniejszych elementów w walce z kryzysem. Podobnie jak pro-ekologiczne produkty. Oraz inne urządzenia, które korzystają z 7 tez Stringera.

Łukasz Kujawa, Las Vegas

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy