Canal+: Wzrostowe wyniki, więcej HD i 3D

Canal+ Cyfrowy, operator satelitarnej platformy Cyfra+, w 2010 roku utrzymał wzrostowy trend wyników finansowych. Korzystnie zmienia się także struktura abonentów platformy na rzecz wyższych, bogatszych pakietów.

Jak informuje spółka Canal+ Cyfrowy, w 2010 roku w porównaniu z 2009 rokiem przychody firmy wzrosły o 7 proc. z 1,279 mld zł do 1,369 mld zł, a wskaźnik EBITDA z 244 mln zł do 250 mln zł. Na koniec 2010 roku z satelitarnej platformy Cyfra+ korzystało 1,55 mln abonentów, z kolei tematyczne kanały docierają do milionów polskich domów (więcej o tym tutaj).

- Canal+ Cyfrowy jest w zdrowej kondycji finansowej. Nie mamy żadnego zadłużenia; utrzymaliśmy wzrostowy trend wyników finansowych w 2010. To pozwala nam myśleć w kategoriach długofalowego rozwoju i inwestycji. Przede wszystkim w kontent typu premium: więcej emisji w HD i 3D, nowe produkcje własne, najlepszej jakości programy na wyłączność. W 2010 wzmocniliśmy naszą ofertę sportową przedłużając umowy na prawa sportowe do najlepszych piłkarskich lig: angielskiej, hiszpańskiej i włoskiej oraz zrealizowaliśmy pierwszą w Polsce transmisję w 3D - powiedział Jacques Aymar de Roquefeuil, prezes spółki Canal+ Cyfrowy.

Reklama

Nowa strategia Cyfry+ koncentruje się na tym, co wyróżnia platformę na rynku - unikalny zestaw kanałów premium, w tym Canal+ w jakości HD oraz bogaty wybór kanałów tematycznych, w tym własnej produkcji: Ale kino!, Planete, MiniMini, ZigZap, Hyper, Kuchnia.tv i Domo.tv. 18 marca ruszyła nowa oferta sprzedażowa (więcej o nowych promocjach tutaj), Canal+ HD (więcej tutaj), usługa Canal+ na życzenie (więcej tutaj) i nowe strony internetowe Canal+ i Cyfra+ (więcej tutaj).

- Konsekwentnie wdrażamy nową strategię Cyfry. Wobec dużego zainteresowania klientów opcjami premium (obecnie ponad 50 proc. portfolio), usługami dodatkowymi (wzrost sprzedaży usługi Multiroom czy VOD) stworzyliśmy nową ofertę, której sprzedaż ruszyła 18 marca. Nowością są pakiety zawierające wszystkie kanały Canal+, w tym te w jakości HD. Mamy unikalny produkt na rynku i oferujemy go na atrakcyjnych warunkach. Rośnie grupa klientów, dla których kluczowa w procesie wyboru platformy jest relacja ceny do jakości i do nich adresujemy naszą ofertę - dodał de Roquefeuil.

Media2
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy