Cyfrowa wojna o klienta

Satelitarnym operatorom płatnej telewizji coraz trudniej zdobyć nowych klientów, którzy jeszcze nie korzystają z cyfrowej telewizji. W nadchodzących tygodniach nowi oraz dotychczasowi klienci mogą spodziewać się ostrej walki o klienta, czyli atrakcyjnych ofert.

Okres jesienno-zimowy to dobry czas na podpisanie umowy z operatorem płatnej telewizji. Przed świętami pojawiają się coraz atrakcyjniejsze promocje. Już teraz widać zaostrzoną walkę o klienta - niektórzy nadawcy oferują darmowy dostęp do kanałów nawet przez pół roku, inni obniżony abonament o połowę przez cały rok.

Jednak to nie wszystkie możliwości na jakie stać operatorów. Bardziej intensywnej walki o klienta możemy spodziewać się na przełomie listopada i grudnia, podczas najbardziej gorącego okresu. Przypomnijmy, że w grudniu rok temu niektórzy operatorzy w dobrym okresie podpisywali nawet kilkanaście tysięcy nowych umów dziennie.

Reklama

Prezes Cyfry+ w rozmowie z "Rzeczpospolitą" przyznaje, że z roku na rok działania w zakresie pozyskiwania nowych klientów są coraz bardziej agresywne. Wymusza je głównie kurczący się rynek. Według analityków, do pozyskania jest jeszcze około 2 mln nowych klientów. Obecnie z satelitarnych platform cyfrowych korzysta około 5 ml użytkowników.

Podobnie jak operatorzy telefonii komórkowej, w dobie trudnej walki o nowych klientów, operatorzy coraz bardziej będą dbać o dotychczasowych klientów oferując im rozbudowane oferty lojalnościowe, m.in. dodatkowe usługi a także nowoczesne dekodery. Coraz częściej przygotowują także specjalne oferty dla klientów zmieniających dotychczasowego operatora.

Media2
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy