LG prezentuje webOS 2.0

Już ponad 5 milionów domów wyposażonych jest w telewizory LG z systemem webOS. Wersja 2.0 to kolejny krok w stronę maksymalnej intuicyjności.

Podczas targów CES 2015 firma LG zaprezentuje nową linię telewizorów wyposażonych w Smart TV z systemem webOS 2.0. LG webOS 2.0 został zaprojektowany tak, by jeszcze bardziej uprościć kluczowe funkcje współczesnych telewizorów, co w efekcie dostarcza użytkownikom LG łatwości obsługi, której nie znajdą w konkurencyjnych systemach. Dodatkowo LG współpracuje na ternie USA z dostawcami treści takimi jak Filmbox Live, Amazon czy Netflix,.

System webOS został stworzony w odpowiedzi na rosnące frustracje związane ze skomplikowaną obsługą nowoczesnych telewizorów. Zespół LG postanowił zrobić coś, by korzystanie z nich znów stało się łatwe. Koncentrując się na trzech głównych cechach - proste połączenie, proste przełączanie i proste odkrywanie - programiści webOS stworzyli banalną w obsłudze alternatywę dla innych nowoczesnych systemów inteligentnych telewizorów.

Jak twierdzi producent, WebOS 2.0 oferuje długą listę ulepszeń i dodatkowych opcji - czas uruchamiania został zredukowany o niemal 60 proc., a dostępne treści działają płynniej i szybciej. Użytkownicy mogą dostrzec różnicę, np. przy okazji przełączenia ekranu głównego na YouTube, którego czas ładowania skraca się o nawet 70 proc.

Nowością w wersji webOS 2.0 jest także opcja "Moje kanały", która pozwala użytkownikom tworzyć własne zakładki z ulubionymi programami i aplikacjami na pasku głównym. Dodatkowo szybkie menu daje możliwość dostosowania ustawień telewizora bez potrzeby przerywania oglądanego filmu czy programu, a opcja Input Picker pozwala na łatwe parowanie urządzeń, które są natychmiastowo rozpoznawane i gotowe do działania.

Dzięki współpracy firmy LG z głównymi dostawcami treści audiowizualnych, właściciele telewizorów z webOS mają dostęp do ogromnej bazy filmów i programów w jakości Ultra HD przez takie serwisy jak Amazon czy Netflix. LG webOS daje telewizorom z platformą Smart TV także dostęp do materiałów 4K na Netflix, włączając w to programy cieszące się dużą popularnością, jak np. "House of Cards" i "Marco Polo" (w 2015 roku). Treści Ultra HD na Amazon to takie filmy jak "1000 lat po Ziemi", "Elizjum", "Niesamowity Spider-Man 2" i "Kod da Vinci".

Reklama
INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Telewizor | webOS
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy