Philipsa sposób na kryzys

Philips Consumer Lifestyle rozpoczyna globalną kampanię konsumencką, by pokazać wyższość produktów Philips nad konkurencją. Kampania skierowana jest do konsumentów, którzy w obecnej sytuacji ekonomicznej potrzebują sprzętów gwarantujących możliwość długiego użytkowania.

Będzie to największa kampania porównawcza w historii firmy. Weźmie w niej udział ponad 4000 pracowników Philips, którzy 23 kwietnia podczas In-Store Excellence Day odwiedzą ponad 10000 sklepów w 36 krajach na całym świecie. Kryzys to czas, kiedy ludzie dokonują zakupów ze znacznie większą rozwagą. Zatem decyzja Philipsa wydaje się ciekawym posunięciem.

W Polsce pracownicy działu Philips Consumer Lifestyle w ciągu jednego dnia odwiedzą ponad 300 najlepszych sklepów AGD RTV w całej Polsce.

Oprócz promocji w sklepach i intensywnej światowej kampanii medialnej, w siedmiu europejskich miastach, w specjalnie przygotowanych strefach, konsumenci będą zaproszeni do wzięcia udziału w testach porównawczych produktów Philips vs konkurencja. Akcja rozpoczyna się w kwietniu w Sztokholmie w Szwecji. Akcja zakończy się w połowie czerwca w Paryżu. Konsumenci będą mogli przetestować produkty z asortymentu działu Consumer Lifestyle Philips, takie jak: telewizory, ramki elektroniczne, odtwarzacze MP3, bezprzewodowe słuchawki, kina domowe, odkurzacze i wiele innych produktów.

Reklama
INTERIA.PL/informacje prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy