Platformy Horizon UPC - koniec problemów z dekoderami

Wygląda na to, że zażegany został problem z korzystaniem usług telewizyjnych, z którym borykali się klienci UPC Polska korzystający z platformy Horizon. Urządzenie często się restartowało i przechodziło w tryb awaryjny z ograniczonym dostępem do usług. Jak informuje w komunikacie UPC, pełna funkcjonalność dekodera Horizon została już przywrócona.


"Nasi specjaliści intensywnie pracowali, by wyeliminować nieoczekiwane zakłócenia, które pojawiły się podczas prac związanych z rozwojem platformy Horizon. Najczęściej podczas oglądania pojawiały się informacje o trybie awaryjnym, informacja o wyświetlanym programie, a w niektórych przypadkach mogły wystąpić ograniczenia z dostępem. Za powstałe niedogodności jeszcze raz serdecznie przepraszamy!"- poinformował Michał Fura, rzecznik prasowy UPC Polska.

Użytkownicy dekoderów Horizon są jednak proszeni o wyłączenie i włączenie dekodera z prądu.

W ramach przeprosin wszyscy klienci Horizona otrzymują dostęp do filmowego Pakietu Cinemax bez opłat na trzy miesiące. Pakiet Cinemax zostanie aktywowany w ciągu 24 godzin i można go znaleźć na kanałach 242. i 243. W przypadku klientów, którzy już ten pakiet posiadają, opłata nie zostanie pobrana.

Dekodery Horizon są dostępne w ofercie telewizji cyfrowej UPC od stycznia 2015 roku, ale jeszcze pod koniec 2014 roku trafiły do pierwszych klientów operatora. Sieć nie podaje, ilu abonentów z nich korzysta.

Urządzenie, które oferuje UPC Polska, zostało wyprodukowane dla całej grupy Liberty Global przez firmę Pace. Drugim dostawcą jest Samsung. Z dekoderów Horizon korzysta już ponad 1 mln użytkowników na całym świecie.

Reklama


Źródło informacji

SatKurier
Dowiedz się więcej na temat: UPC Polska
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy