Sony chce zdominować japoński rynek 3D
Sony chce rządzić na swoim podwórku. Firma planuje przejąć 50 procent rynku sprzedaży telewizorów 3D w Japonii.
Środkiem do osiągnięcia tego celu będzie wsparcie dla trójwymiaru w wielu telewizorach. Producent zapowiada, że w przyszłym roku większość jego paneli 40 calowych lub większych będzie obsługiwało technologię 3D.
- Sony zrobi bardzo dużo, aby przejąć 20 procent całego rynku i przynajmniej 50 procent sektora 3D - powiedział Nobuki Kurita, dyrektor marketingu Sony Japan.
Poprzeczka stoi bardzo wysoko. Rok temu Sony miało zaledwie 11,2 procent udziałów w rynku i znalazło się na czwartym miejscu listy. Wprowadzenie większej ilości paneli 3D ma tutaj namieszać. Szczególnie, że producent obiecuje również 3D w modelach tańszych niż dotychczas.
Powodzenia Sony. I poprosimy o równie bogatą ofertę paneli 3D także na Starym Kontynencie.
Szymon Adamus
Wyrażaj emocje pomagając!
Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: 96 1140 0039 0000 4504 9100 2004 (SKOPIUJ NUMER KONTA).
Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.