Spadek przychodów z pay-tv w Hiszpanii

Przychody z usług płatnej telewizji w Hiszpanii w 2010 roku spadły do 1,68131 mld euro z 1,7682 mld euro rok wcześniej, wynika z danych opublikowanych przez regulatora CMT w sprawozdaniu rocznym.

Jednak liczba abonentów pay-tv wzrosła w tym samym czasie z 4 238 332 do 4 568 185. Naziemna telewizja cyfrowa stanowiła ponad połowę (59,3 proc.) całkowitych przychodów. Następne były: telewizja satelitarna (27 proc.), kablowa (8,2 proc.), IPTV (5,1 proc.) i mobilna (0,4 proc.).

Liczba abonentów w Hiszpanii w 2010 roku spadła z 1 845 805 do 1 773 366, natomiast liczba abonentów telewizji kablowej wzrosła z 1 441 696 do 1 586 573. Liczba abonentów naziemnej telewizji cyfrowej wzrosła dwukrotnie z 153 151 do 347 662, liczba abonentów IPTV wzrosła z 797 680 do 855 584, a telewizji mobilnej wzrosła z 346 528 do 496 856.

Źródło informacji

SatKurier
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy