Telestar z własną platformą multimedialną
W połowie kwietnia 2012 roku spółka Telestar, której właścicielem jest Hyperion S.A z Grupy Kapitałowej MNI S.A., uruchomiła sygnał testowy nowego kanału telewizyjnego HOT TV. Hyperion deklaruje, że rozbudowa bazy kanałów tematycznych jest jego priorytetem na 2012 rok.
- Naszym celem strategicznym na 2012 rok jest rozbudowa portfolio kanałów tematycznych. W grudniu 2011 roku Telestar otrzymał koncesję na nowy kanał telewizyjny EZO TV. W kwietniu ruszył sygnał testowy kanału HOT TV, który będzie odpowiadał na potrzeby widzów z wyszukanym gustem (kobiet i mężczyzn, w wieku 16+), którzy w mediach szukają odpoczynku, odprężenia i relaksu. Nowa stacja zapewni im dogodny 24-godzinny dostęp do muzyki i rozrywki.
- Liczymy, że zwiększenie liczby kanałów tematycznych o EZO TV i HOT TV pozwoli na utrzymanie tendencji wzrostowych sprzedaży czasu antenowego, co w istotny sposób przełoży się na osiągane przychody - powiedział prezes Hyperion Robert Kwiatkowski.
Telestar jest właścicielem ogólnopolskiej stacji telewizyjnej iTV, a także brytyjskich satelitarnych kanałów telewizyjnych The Dating Channel, Gaydatetv. Produkuje też formaty ezoteryczne na żywo dla TVN i TVN7. Spółka pracuje też nad utworzeniem własnej platformy multimedialnej.
- Telestar posiadając możliwości techniczne oraz programowe przygotowuje wysoko wyspecjalizowaną platformę multimedialną umożliwiającą dostarczanie poprzez telewizor, telefon komórkowy lub komputer programów telewizyjnych, filmów, usług mobilnych, a także usług IPTV, opartych na interaktywnej platformie telewizyjnej - zaznaczył Kwiatkowski.
Anita Dąbek