36.6 celuje w Heyah i Orange

Komórkowa sieć Plus, po Simplusie i Samych Swoich, na rynek wprowadziła trzecią markę w segmencie usług bez abonamentu (pre-paid). Oferta kierowana jest do nastolatków. Operator nową ofertą chce odebrać użytkowników sieci Heyah.

Oferta 36.6 dostępna jest na rynku od piątku (6 czerwca). Grupa docelowa - młodzież w wieku 17 - 19 lat. Innowacyjną usługą nowej oferty jest Chill Bill, która umożliwia doładowanie konta kwotą 10 zł za odsłuchanie trzech bloków reklamowych i odpowiedzi na kilka pytań.

Dla kogo groźna może okazać się nowa oferta? - Liczymy na posze­rzenie naszej bazy użytkowników, których zabierzemy Heyah i Orange - mówi dziennikowi The Wall Street Journal Polska Jowita Michalska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej Polkomtela, operatora sieci Plus .

Reklama

Według Michalskiej 36.6 ma dużą szansę na pozyskanie wielu użytkowników sieci Heyah, dla których oferta czerwonej łapy zaczęła "trochę tra­cić swój blask". - Dziś już nie do końca od­powiada ona ich oczekiwaniom. Sposób i styl życia przez te kilka lat się zmieniły - mówi.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Plus | Orange | Heyah
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy