3G: Młodzież chce rozrywki w ruchu

Badania przeprowadzone przez HPI Research Group na zlecenie Nokii wykazują - czego oczekują potencjalni abonenci telefonii UMTS od tej technologii. Badania zostały przeprowadzone na próbce 3300 osób z przedziału wiekowego 16 - 45 lat z 12 krajów (Brazylia, Dania, Japonia, Finlandia, Hiszpania, Korea, Niemcy, Szwecja, Singapur, USA, Wielka Brytania i Włochy). Otrzymali oni 14 pytań dotyczących możliwości, jakie mogą zaoferować telefony trzeciej generacji i mieli wybrać trzy, ich zdaniem, najważniejsze.

Badania przeprowadzone przez HPI Research Group na zlecenie Nokii wykazują - czego oczekują potencjalni abonenci telefonii UMTS od tej technologii. Badania zostały przeprowadzone na próbce 3300 osób z przedziału wiekowego 16 - 45 lat z 12 krajów (Brazylia, Dania, Japonia, Finlandia, Hiszpania, Korea, Niemcy, Szwecja, Singapur, USA, Wielka Brytania i Włochy). Otrzymali oni 14 pytań dotyczących możliwości, jakie mogą zaoferować telefony trzeciej generacji i mieli wybrać trzy, ich zdaniem, najważniejsze.

Zdecydowanym "zwycięzcą" została możliwość wysyłania "multimedialnych" SMSów (81 procent). Jednak niewiele mniej ustąpiło jej pokazywanie i przesyłanie filmów i muzyki (72 procent). Po rozbiciu wyników na mniejsze grupy wiekowe okazało się, że młodzi entuzjaści komórek mają jeszcze bardziej rozrywkowe oczekiwania stawiając zdecydowanie na pierwszych miejscach : słuchanie radia, pobieranie utworów muzycznych z sieci, odsłuchiwanie muzyki "na życzenie" (oczywiście wysłane SMS-em), oglądanie telewizji w komórce. Młodzież lubi także gry podobne do komputerowych umieszczone w telefonie. 43 procent badanych twierdzi, że jeśli 3G zapewni im możliwość korzystania z ulubionych rozrywek - są gotowi za to dodatkowo zapłacić

Reklama
MMM
Dowiedz się więcej na temat: procent | rozrywki | młodzież
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy