DB 2009: Wejście smoka

Firmie DBTEL znudziło się wykonywanie telefonów dla innych i postanowiła wejść na rynek pod własną nazwą. Zrobiła to w wielkim stylu. Po podbiciu Azji (tylko w miesiącu swego debiutu - kwietniu - sprzedała tam 300,000 telefonów) wkracza do Europy. Tajwańska firma podpisała właśnie kontrakty z operatorami we Włoszech i w Turcji. Przebojem tego lata może stać się telefon DB 2009 o następujących danych technicznych:

dwa zakresy: GSM 900/1800

obsługa Javy i GPRS

osiem odmian obudowy oznaczonych literami od A do H

rozmiary: 106 x 41 x 29 mm

waga: 89 g

obsługa EMS i MMS

książka telefoniczna na 600 numerów

trzy gry (z efektami dźwiękowymi i wibracyjnymi)

100 dzwonków (!!!)

dodatkowa pamięć

alarm wibracyjny

kalendarz, zegar, kalkulator

DBTEL ma szanse odnieść sukces. Ten skierowany do młodzieży telefon ma bowiem kosztować (w normalnej sprzedaży) zaledwie 49 euro. W sierpniu na rynek wejdzie natomiast model 2029 różniący się tym, że ma mieć kolorowy wyświetlacz

Reklama
MMM
Dowiedz się więcej na temat: telefon | wejście
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy