Ekspansja komórek NEC?

NEC chce wzmocnienia swej pozycji na światowym rynku telefonów komórkowych. W tym celu firma zamierza zwiększyć nakłady na rozwój technologii i produktów następnej generacji.

NEC chce wzmocnienia swej pozycji na światowym rynku telefonów komórkowych. W tym celu firma zamierza zwiększyć nakłady na rozwój technologii i produktów następnej generacji.

NEC położy nacisk na rozwiązania związane z Internetem. Jako klucz do mobilnego Internetu firma postrzega przenośne terminale nowej generacji. Opierając się na sukcesie osiągniętym w Japonii i zawierając porozumienia z innymi producentami, NEC planuje zostać głównym światowym graczem na rynku telefonii komórkowej trzeciej generacji i Internetu.

W roku podatkowym 1999 (zakończonym w marcu 2000) NEC sprzedał na całym świecie przenośne terminale o łącznej wartości 310 miliardów jenów i planuje zwiększyć tę kwotę do poziomu 1 tryliona jenów w roku podatkowym 2005. W tym samym czasie NEC planuje osiągnąć 15 proc. udziału w rynku mobilnego Internetu poza Japonią i 15% udziału w światowym rynku 3G (W-CDMA).

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firma | ekspansja
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy