Hyperfonia - nowy operator w Polsce

Na polskim rynku debiutuje nowa marka telefonii mobilnej - Hyperfonia. Nowy produkt skierowany jest przede wszystkim do dotychczasowych i potencjalnych klientów telekomunikacyjnej grupy Hyperion.

Oferta abonamentowa Hyperfonia bazuje na wdrożonych już rozwiązaniach mobilnych oraz infrastrukturze MNI i zawiera cztery plany taryfowe dedykowane w głównej mierze klientom indywidualnym, ma stworzyć również platformę dla dalszych innowacji i rozwoju pakietowych usług multimedialnych Hyperiona (tj. IPTV, VOD, mobilny Internet , mobilna telefonia Prepaid).

- Nasza strategia zakłada rozwój Grupy jako dostawcy jak najszerszego pakietu usług. Mamy świadomość, że rynek telefonii komórkowej jest zdominowany przez czterech największych graczy. Jesteśmy jednak przekonani, że Hyperfonia będzie ważnym z punktu widzenia zarówno klienta, jak i naszej spółki, uzupełnieniem oferty Grupy Hyperion - mówi Marek Południkiewicz, prezes zarządu spółki Hyperion. - Liczymy, że około 15 proc. abonentów Hyperiona skorzysta z naszej oferty, a liczba aktywnych kart w 2013 roku sięgnie 50 tys. - dodał prezes Południkiewicz.

Hyperfonia będzie funkcjonowała w modelu MVNO (operator wirtualny sieci mobilnej) i korzystała z usług MNI Mobile, spółki która dzięki umowie z siecią Orange działa jako MVNE (dostawca usług i dostępu dla operatorów wirtualnych)

Reklama

Wspierając wprowadzenie do sprzedaży nowej usługi Hyperion przygotował dla nowych i obecnych klientów specjalne promocje umożliwiające zakup usług w dowolnych konfiguracjach pakietowych. Skorzystanie z pakietu jednej, dwóch czy też trzech usług premiowane będzie specjalnymi rabatami na zakup aparatu telefonicznego GSM, dodatkowymi pakietami bezpłatnych minut na połączenia, obniżonymi opłatami abonamentowymi, a przede wszystkim obniżeniem stawek na połączenia do wszystkich krajowych operatorów stacjonarnych i komórkowych.

Przykładowy pakiet: internet szerokopasmowy 6Mb + Telin 60 (plan taryfowy zawiera 60 minut do wykorzystania na połączenia do polskich sieci stacjonarnych i komórkowych) plus Hyperfonia 18 (plan taryfowy zawiera 60 minut do wykorzystania na połączenia do polskich sieci stacjonarnych) - promocyjny abonament miesięczny 67,98 zł przy umowie na 36 miesięcy.

Nowe usługi zostaną wprowadzone do sprzedaży począwszy od 29 lipca 2010 roku. Operator planuje uruchomienie sprzedaży w pierwszej kolejności w dziesięciu Regionalnych Biurach Obsługi Klienta (Katowice, Opole, Radomsko, Rzeszów, Kąty Wrocławskie, Bielsko Biała, Kielce, Lublin, Łódź, Wrocław) oraz poprzez regionalnych Przedstawicieli Handlowych sprzedaży bezpośredniej w wszystkich regionach sprzedaży Hyperion. Do końca września bieżącego roku planowane jest wprowadzenie nowej usługi do wszystkich punktów sprzedaży operatora.

Media2
Dowiedz się więcej na temat: operator
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy