Idea: Jedna taryfa

Polska Telefonia Komórkowa Centertel wprowadza od 8 listopada 2004 r. w sieci Idea absolutną nowość na rynku telekomunikacyjnym - jeden plan taryfowy dla wszystkich abonentów pod nazwą JEDNA IDEA, który gwarantuje wszystkim użytkownikom równie korzystne warunki i pełną swobodę wyboru. Hasło kampanii reklamowej nowej oferty brzmi: "Jedna Idea - a tyle możliwości. I kropka".

W nowej ofercie Jedna Idea niezależnie od tego, w jaki sposób korzystamy z telefonu komórkowego mamy jedną, atrakcyjną stawkę na usługi, sekundowe naliczanie od początku rozmowy oraz wiele możliwości pozwalających na oszczędzanie i kontrolowanie wydatków.

Teraz sieć Idea zamiast wielu skomplikowanych taryf daje swoim klientom ofertę Jedna Idea - JEDEN PROSTY PLAN TARYFOWY dla wszystkich, niezależnie czy wybierasz opcję z rachunkiem, na kartę lub mix, z telefonem lub bez telefonu, z umową lub bez umowy.

W nowej ofercie Jedna Idea jest ZAWSZE jedna cena za minutę, SMS-a i MMS-a. Niezależnie od tego, do kogo i o jakiej porze dzwonimy, SMS-ujemy, MMS-ujemy. Niezależnie od tego, czy jej użytkownik jest obecnym czy nowym klientem sieci Idea, zawsze płaci tyle samo.

Reklama

W Jednej Idei wszyscy od razu dostają usługę sekundowego naliczania opłat od początku połączenia. Dzięki temu płacą tylko za czas rozmowy i ani za sekundę więcej.

Użytkownik Jednej Idei nic nie traci, bo niewykorzystane w danym miesiącu złotówki z kwoty deklarowanej przechodzą na kolejny miesiąc tworząc tzw. Kapitał Złotówek. Można wykorzystać go na wszystkie usługi w następnym miesiącu, w pierwszej kolejności przed kwotą deklarowaną za miesiąc bieżący.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: taryfa | idea
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama