ISO dla Polkomtela

Polkomtel SA uzyskał certyfikat ISO 9002 w zakresie rozpatrywania reklamacji oraz pism klientów.

Polkomtel SA uzyskał certyfikat ISO 9002 w zakresie rozpatrywania reklamacji oraz pism klientów.

Certyfikat wydany został przez KEMA REGISTERED QUALITY B.V., uznaną w świecie holenderską jednostkę certyfikacyjną. To już trzeci certyfikat jakości przyznany firmie Polkomtel. Badaniu poddane zostały najważniejsze procesy obsługi klienta - w październiku 2000 roku certyfikat ISO 9002 otrzymał Departament Kompleksowej Obsługi Klienta, w styczniu 2001 roku Biuro Obsługi Technicznej.

Organizacja i sposób realizacji procesów dotyczących obsługi klienta oraz stosowane w tym zakresie w Polkomtel S.A. standardy spotkały się z wysoką oceną audytora, a ich zgodność z wymogami ISO została dodatkowo potwierdzona certyfikatem międzynarodowej organizacji IQNet.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy