Klienci wygrywają z Tele2

Kluczborski rzecznik praw konsumenta dzielnie walczy o prawa klientów, którzy chcą rozwiązać umowę z telekomunikacyjną firmą Tele2. Okazuje się, że operator bezprawnie żąda od klientów 100 złotych opłaty.

Jak opisuje "Nowa Trybuna Opolska", klienci operatora Tele2 skarżą się, że firma żąda od nich 100 złotych zapłaty za rozwiązanie umowy. Tymczasem okazuje się, że w umowie, ani w regulaminie umowy o opłacie nie ma ani słowa. Zazwyczaj po jednym piśmie rzecznika konsumentów firma rezygnuje z żądania opłaty.

Rzecznik dodaje także, że zdarzają się przypadki, iż Tele2, niezgodne z ustawą o ochronie danych osobowych, sprzedaje swoje wierzytelności z danymi osobowymi klientów - czytamy w dzienniku.

Media2
Dowiedz się więcej na temat: opłaty | tele2
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama