Kłopotliwe rozstanie z Tele2

Byli klienci Tele2 skarżą się, że mimo wypowiedzenia umowy operator domaga się zaległej zapłaty za miesiące, w których umowa powinna przestać obowiązywać. Operator twierdzi, że wypowiedzenie umowy nie dotarło.

"Gazeta Lubuska" opisała przypadek swojego czytelnika, który w lutym 2007 roku rozwiązał umowę z Tele2. Mimo to po kilku miesiącach otrzymał wezwanie do zapłaty ponad 600 zł zaległych płatności za okres... od kwietnia do listopada 2007 roku.

Abonent zdecydował się przejść z Tele2 do Telekomunikacji Polskiej. Pismo, że wypowiada umowę Tele2, a podpisuje z nowym operatorem, zostawił w biurze TP w Gorzowie Wielkopolskim, bo tak kazano mu to załatwić.

Powiatowy rzecznik praw konsumentów w Słubicach przyznaje, że na Tele2 skarżyło się ostatnio wiele osób. Z kolei rzecznik prasowy Tele2 powiedział dziennikarzom, że wypowiedzenie umowy do firmy nie dotarło. teraz klient będzie musiał udowodnić fakt złożenia rezygnacji.

Reklama
Media2
Dowiedz się więcej na temat: wypowiedzenie | operator | tele2
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy