Koniec darmowych minut w reklamie

Któż z nas nie spotkał się w reklamie "z darmowymi minutami" za które należy zapłacić wykupując pakiet bądź płacąc telefoniczny abonament. Od piątku koniec z takimi chwytami.

W piątek (21.12.2007) wchodzą w życie nowe przepisy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, które nie pozwalają wprowadzać w błąd konsumentów. Nowe przepisy uderzą w kilka popularnych branż. Operator telekomunikacyjny nie będzie mógł chwalić się darmowymi SMS-ami bądź minutami jeśli wcześniej każe sobie zapłacić.

Jak zauważa "Gazeta Wyborcza" także reklamowa telewizja Mango24 będzie musiała dostosować się do nowych przepisów. Stacja wycofa sześć reklam prezentujących różne kosmetyki.

Media2
Dowiedz się więcej na temat: nowe przepisy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy