MMS-ie - poprawże się

Strategy Analytics opublikowała nowy raport na temat MMS-ów. Jest to raport dość krytyczny, wskazujacy jednocześnie drogi, którymi powinien pójść rozwój MMS-ów, aby usługa ta stała się bardziej popularna. Uwagi dotyczą zwłaszcza tzw. "kontentu". Zbyt mało - zdaniem autorów raportu - wykorzystuje się multimedialne mozliwości tego środka przekazu (zwłaszcza przekazu filmów czy animowanych grafik)

Strategy Analytics opublikowała nowy raport na temat MMS-ów. Jest to raport dość krytyczny, wskazujacy jednocześnie drogi, którymi powinien pójść rozwój MMS-ów, aby usługa ta stała się bardziej popularna. Uwagi dotyczą zwłaszcza tzw. "kontentu". Zbyt mało - zdaniem autorów raportu - wykorzystuje się multimedialne mozliwości tego środka przekazu (zwłaszcza przekazu filmów czy animowanych grafik)

Jeśli MMS będzie rozwijał się szybciej niż obecnie- jest szansa osiągnięcia rynku o wartości 22 miliardów USD w 2008 - czytamy w raporcie. Jednak, aby taki się stało nalezy podjąć bardziej radykalne, niż dotąd kroki.

"Wielu operatorów jest rozczarowanych, tym, że klienci korzystają z MMS-ów znacznie mniej niż to przewidywano, podczas gdy rynek klasycznych SMS-y wciąż rozwija się w szybkim tempie" - piszą autorzy raportu.

Nitesh Patel - szef zespołu przygotowującego raport - twierdzi, że trzeba poprawić działania w kilku newralgicznych punktach, z których najważniejsze to: kampanie uświadamiające użytkownikom zalety MMS-ów, zwiększenie ilości materiałów multimedialnych i poprawienie szybkości przesyłania danych, a także obniżka cen aparatów z MMS-ami. Jeśli te warunki zostaną, choć w części, spełnione, Strategy Analitycs prognozuje, że za 5 lat będzie na świecie 380 milionów aparatów wykorzystujących MMS-y.

Reklama
MMM
Dowiedz się więcej na temat: MMS
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy