Moto..kod Motoroli

Ruszyła kampania reklamowa Motoroli. Strategia obejmuje dwa cele: poprzez promocje telefonu V70 - budowanie świadomości marki Motorola jako producenta ekskluzywnych, innowacyjnych pod względem wzornictwa, technologii i funkcjonalności telefonów; oraz poprzez akcje promocyjne telefonu T191 - odmłodzenie wizerunku firmy, czyli wzmocnienie postrzegania marki przez ludzi młodych.

Ruszyła kampania reklamowa Motoroli. Strategia obejmuje dwa cele: poprzez promocje telefonu V70 - budowanie świadomości marki Motorola jako producenta ekskluzywnych, innowacyjnych pod względem wzornictwa, technologii i funkcjonalności telefonów; oraz poprzez akcje promocyjne telefonu T191 - odmłodzenie wizerunku firmy, czyli wzmocnienie postrzegania marki przez ludzi młodych.

W lipcu i sierpniu na bilbordach Plakandy w 9 największych miastach Polski pojawią się plakaty z wizerunkami mężczyzn z telefonem V70 pt.: HyperMoto i MotoVision. Również w lipcu plakaty te będą gościły na łamach magazynów: Architektura, CKM, Wprost, Wysokie Obcasy, Viva, Film.

W reklamach telefonu V70 Motorola bawi się grą słów łącząc "Moto..." z najróżniejszymi formami wyrażania emocji, postrzegania: MotoVision, HyperMoto, PartyMoto, MetalMoto... Próbuje w oryginalny sposób przedstawić czym dodatkowo może być telefon komórkowy, jakie może przekazywać informacje o użytkowniku, o jego emocjach, statusie, stylu bycia. Motorola stawia tu na pomysłowość, nowoczesność.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: kampania reklamowa | Grazia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy