Nadchodzi nowa wojna o klienta

Początek 2010 roku zapowiada się interesująco na rynku telekomunikacyjnym. Rozpoczyna się nowa wojna o klienta i duzi operatorzy w nadchodzących dniach wprowadzą do swoich ofert nowe promocje.

W czwartek (28 stycznia 2010 roku) Telekomunikacja Polska poinformowała o nowościach oraz promocjach w ramach oferty telefonii stacjonarnej. Z kolei z informacji "Dziennika Gazeta Prawna" wynika, że w tym tygodniu także największy operator alternatywny Netia ma zaprezentować nową ofertę dla klientów indywidualnych. W lutym zmiany w cenniku wprowadzi także Telefonia Dialog.

Zmiany nadchodzą także u innych operatorów alternatywnych. Wczoraj do swojej telefonicznej oferty nowe taryfy wprowadziła UPC Polska - w abonamencie klient otrzymuje darmowe minuty, które może wykorzystać na krajowe połączenia komórkowe oraz na numery stacjonarne w Polsce i Europie. Zrezygnowano także z opłat za zestawienie połączenia.

Reklama

W tym roku operatorzy coraz bardziej stawiać będą także na oferty biznesowe, w szczególności na transmisję danych. Jak mówi portalowi Forsal.pl prezes GTS, klienci biznesowi coraz częściej rezygnują ze stacjonarnych połączeń głosowych na rzecz komórek, z kolei chętniej kupują więcej usług transmisji danych.

Zmian należy spodziewać się także w ofertach telefonii komórkowej. Nieoficjalnie mówi się, że w najbliższych tygodniach nową ofertę dla klientów indywidualnych, być może z nowymi taryfami, ma zaprezentować komórka sieć Plus, która kilka dni temu wprowadziła nową ofertę dla biznesu powiększając pakiety minut w abonamencie oraz obniżając ceny połączeń o połowę.

Media2
Dowiedz się więcej na temat: operatorzy | wojna
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy