Najmniej lubiany operator
Sieć Orange jest najmniej lubianym operatorem komórkowym, a najbardziej ceniony jest Plus - wynika z pierwszego sondażu magazynu Trade Marketer, którego celem było określenie najmniej lubianego operatora telefonii komórkowej.
Sondaż został przeprowadzony przy udziale ponad 1 tys. internautów serwisu społecznościowego Facebook i Goldenline, korzystających z usług wszystkich operatorów wymienionych w sondażu. Dodatkowym badanym czynnikiem było sprawdzenie, czy uczestnik sondażu dalej korzysta z danej marki.
Za najmniej lubianego operatora ankietowani uznali markę Orange (32 proc. wskazań). Dla 77 proc. badanych wskazywana przez nich marka nie jest już operatorem telefonii komórkowej, z usług którego korzystają.
1. miejsce: Orange (32 proc.)
2. miejsce: Era GSM (30 proc.)
3. miejsce: Play (20 proc.)
4. miejsce: Plus GSM (18 proc.)
Sondaż jest pierwszym z cyklu krótkich badań negatywnych aspektów wybranych marek. Publikacji wyników oraz dyskusji na ten temat służy specjalnie założona grupa w serwisie społecznościowym Facebook pn. "Marki Niekochane".
- To tylko pewna forma małego eksperymentu - mówi Jacek Kotarbiński, założyciel strony i współwydawca magazynu Trade Marketer. - Duże i znane marki, pomimo przeznaczania sporych budżetów na masową komunikację marketingową, czasami gubią istotę procesów biznesowych, jaką jest zadowolony i lojalny klient. Jestem przekonany, że nasze szybkie sondaże oraz dyskusje na ten temat pozwolą zwrócić uwagę znanych i powszechnie rozpoznawanych brandów na jakość ich współpracy z klientem - dodał.