NTT DoCoMo walczy ze spamem

Trwa wojna japońskiej firmy NTT DoCoMo ze spamerami, którzy blokują skrzynki mailowe użytkownikom i-mode. Kolejne starcie zaplanowano na 15 kwietnia. Od stycznia abonenci DoCoMo mogą korzystać z usługi segregowania przychodzącej poczty. Właściciel telefonu może sobie zażyczyć, żeby docierały do niego listy wysłane z określonych domen (można ich określić maksymalnie 10).

Trwa wojna japońskiej firmy NTT DoCoMo ze spamerami, którzy blokują skrzynki mailowe użytkownikom i-mode. Kolejne starcie zaplanowano na 15 kwietnia. Od stycznia abonenci DoCoMo mogą korzystać z usługi segregowania przychodzącej poczty. Właściciel telefonu może sobie zażyczyć, żeby docierały do niego listy wysłane z określonych domen (można ich określić maksymalnie 10).

Wiele firm rozsyłających telefoniczne reklamówki znalazło sposób na obejście restrykcji i podszywając się pod inne domeny nadal dostarczają odbiorcom niechcianą pocztę.

Żeby z tym skończyć DoCoMo unowocześni "centrum i-mode" tak, aby automatycznie blokowało listy przychodzące z fałszywych domen. Dzięki temu do abonentów przestanie docierać niechciana poczta. Co więcej, użytkownicy nie będą już musieli ograniczać się do 10 domen, z których chcą otrzymywać wiadomości - dzięki wcześniejszemu filtrowaniu maili do skrzynek odbiorczych nie trafią już żadne śmieci.

Reklama

O tym jak bardzo Japończycy nie lubią spamu świadczy liczba osób korzystających obecnie z możliwości blokowania domen: jest ich ponad półtora miliona.

(mobile.net.pl)

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama