Operatorzy pod lupą UKE

Długie czekanie na przeniesienie numeru, zanikające dane w Play podczas migracji, nieprawidłowo działający telefon po przenoszeniu - na takie problemy narażeni są klienci zmieniający operatora. W tym miesiącu UKE dokładnie prześwietli operatorów.

Anna Streżyńska, prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej, na antenie TVN CNBC Biznes zapowiedziała kontrolę polskich operatorów komórkowych pod względem wywiązania się z obowiązujących od 6 lipca 2009 roku nowych przepisów dotyczących przenoszenia numerów. W tym tygodniu operatorzy otrzymają powiadomienia, w przyszłym tygodniu rozpocznie się kontrola telekomów.

Przypomnijmy, że zgodnie z obowiązującymi od 6 lipca 2009 roku przepisami, zmiana operatora komórkowego powinna trwać jeden dzień. Wszystkie sieci komórkowe deklarują, ze są gotowe do przenoszenia i przyjmowania numerów w jeden dzień. Jednak pierwsze dni funkcjonowania nowego prawa pokazują, że wszyscy operatorzy (Era , Orange , Plus i Play ) mają problemy z szybkim przeniesieniem numeru.

Reklama

Podczas migracji pojawią się także inne problemy, jak np. znikające dane w Play. Na forach internetowych użytkownicy skarżą się nie tylko na długie oczekiwanie na zmianę operatora, ale także na fakt, że po przeniesieniu numeru do nowego operatora telefony działają nieprawidłowo (np. nadal otrzymują komunikaty SMS od poprzedniego operatora).

Media2
Dowiedz się więcej na temat: problemy | operatorzy | UKE
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy