Oszukali - to zwrócą

Australijski operator sieci stacjonarnej i komórkowej - Telstra - najprawdopodobniej będzie musiał zwrócić swoim klientom ponad 80,000 USD, na skutek decyzji sadu federalnego w Sydney, który uznał, że umowy jakie podpisywali abonenci sieci One (będącej własnością Telstry) były sformułowane nieprecyzyjnie, przez co wprowadzały w błąd przy wyborze taryfy.

Australijski operator sieci stacjonarnej i komórkowej - Telstra - najprawdopodobniej będzie musiał zwrócić swoim klientom ponad 80,000 USD, na skutek decyzji sadu federalnego w Sydney, który uznał, że umowy jakie podpisywali abonenci sieci One (będącej własnością Telstry)  były sformułowane nieprecyzyjnie, przez co wprowadzały w błąd przy wyborze taryfy.

Sąd udowodnił, że ok. 3,000 klientów zostało w ten sposób oszukanych na kwoty w granicach 20 - 30 USD i nakazał zwrócić te pieniądze. Telstra zapłaci ponadto koszty postępowania sadowego. Operator uznał rację sądu, gdyż nie zamierza się odwoływać od wyroku.

MMM
Dowiedz się więcej na temat: dolar | operator
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama