Play: Nie chcemy już być najtańsi

Komórkowa sieć Play szturmem podbiła rynek między innymi dzięki wprowadzeniu atrakcyjnej cenowo oferty. Teraz czwarty gracz komórkowego rynku zamiast obniżek chce oferować więcej w tej samej cenie.

Funkcjonowanie na rynku telefonii komórkowej staje się coraz trudniejsze. Świadczy o tym między innymi nowa strategia sieci Play. Operator, który do tej pory był kojarzony z agresywną walką cenową o klienta, zmienia podejście do sprzedaży. Czy duzi gracze rynku odetchną?

- Nie chcemy już być najtańsi. Nasze hasło to: oferujemy więcej za tę samą cenę. Większy transfer, więcej minut, więcej SMS-ów za abonament, którego cena jest zbliżona do konkurentów. Choć ostatecznie nasza cena jest i tak relatywnie niższa niż pozostałych graczy - powiedział w wywiadzie dla "Pulsu Biznesu" Jorgen Bang-Jensen, szef P4. Dodał także, że komórkowa sieć Play jak na razie nie jest na sprzedaż. Zapewnił, że spółka poprawia rentowność i ma wiele pomysłów na rozwój.

Reklama
Media2
Dowiedz się więcej na temat: Play
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy