Play pojawił się w "Second Life"

Play, jako pierwszy operator komórkowy w Polsce, pojawił w wirtualnym świecie gry "Second Life".

Czwarty operator zaprasza internautów do multimedialnej wizyty w wirtualnym klubie. Klub muzyczny Play znajduje się w okręgu "Firemaw". Do dyspozycji gości Play przygotował ok. 500 metrów kwadratowych, na których będzie można potańczyć, zatopić się w wygodnych fotelach i sofach, spędzić czas z przyjaciółmi czy poznać nowych ludzi.

Billboardy Play można znaleźć w pobliżu wirtualnej redakcji "Przekroju" oraz popularnego wśród polskich graczy klubu "All Stars". Kolejny krokiem będzie otwarcie multimedialnej wyspy o nazwie "PLAY" w regionie "Whatever". Wyspa ma wielkość 65000 m2 i będą budowane na niej m.in. wieżowce z apartamentami dla klientów marki, gdzie będą mogły mieszkać i odpoczywać ich postacie.

Reklama

Obecność Play w popularnej grze online to oczywiście element strategii reklamowej skierowanej do klientów, dla których multimedia są elementem ich codziennego życia. Decyzja o pojawianiu się w grze Linden Lab wpisuje się w całą - bardzo nietypową - kampanię reklamową sieci Play.

"Second Life" To wieloosobowa gra sieciowa, w której tworzymy wirtualną sylwetkę (tzw. avatara) i zaczynamy przygodę w alternatywnym świecie. "Second Life" różni się jednak od setek tego typu gier - waluta, którą posługujemy się w "Second Life" (linden dolary), może zostać wymieniona na prawdziwe pieniądze, Skalę zjawiska, jakim jest "Second Life" pokazuje fakt, że obecnie jest zarejestrowanych ponad 5 mln graczy, z czego ponad 1 mln było aktywnych w ciągu ostatnich 60 dni. W Polsce jest już ponad 20 tysięcy zarejestrowanych użytkowników.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: operator | second life
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy