Play wywoła komórkową wojnę cenową?

Na polskim rynku telefonii komórkowej szykuje się kolejna wojna cenowa, którą planuje wywołać komórkowa sieć Play. Czy tym razem "zasiedziali" operatorzy podniosą rękawice?

Na ten rok komórkowa sieć Play ma poważne plany. Chce zdobyć kolejny milion nowych klientów (obecnie posiada ich ponad 2 miliony). Operator głównie liczy na klientów przychodzących z konkurencji.

Jednym ze sposobów przyciągnięcia klientów ma być atrakcyjna oferta, czyli agresywna polityka cenowa. Przedstawiciele sieci Play zapowiedzieli obniżenie cen połączeń, SMS-ów oraz transmisji danych.

- Tanie rozmowy, tanie SMSy, tani internet - nasza oferta jest odpowiedzią na zapotrzebowanie szukających oszczędności klientów. Podczas globalnego kryzysu ekonomicznego większość firm ogranicza inwestycje - my wręcz przeciwnie. Zwiększymy je w 2009 roku - mówi Chris Bannister, szef sieci Play.

Reklama

Podobnie - niską ceną za połączenia i zrównaną stawką za SMS oraz MMS - Play debiutował na polskim rynku. Jednak wtedy duzi operatorzy - Era, Orange i Plus - nie przestraszyli się nowego gracza, wprowadzili jedynie drobne korekty do swoich cenników. Czy tym razem będzie podobnie?

Media2
Dowiedz się więcej na temat: cenowa | operatorzy | wojna cenowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy