Pre-paid coraz mniej popularny

Operatorzy komórkowi powinni zacierać ręce, bo rośnie liczba najbardziej wartościowych klientów abonamentowych, którzy z miesiąca na miesiąc płacą rachunki. Coraz bardziej maleje popyt na sprzedaż usług pre-paid.

Jak zauważa "Puls Biznesu" , rok 2007 przyniósł spadek sprzedaży numerów przedpłaconych (pre-paid) o 65 proc. w porównaniu z rokiem 2006. Z kolei wzrosła sprzedaż numerów abonamentowych o 28 proc. - w 2007 aktywowano o milion więcej numerów abonamentowych.

Eksperci zauważają, że rynkowy spadek znaczenia numerów przedpłaconych był niespodziewany, bo operatorzy wciąż oferują lepsze warunki cenowe w pre-paid niż w ofercie abonamentowej.

Z prognoz firmy Audytel wynika, że w 2008 roku udział usług pre-paid będzie na poziomie 58,6 proc. (spadek o 0,3 proc. w porównaniu z rokiem 2007), a w 2009 roku już tylko 58 proc. (spadek o 0,9 proc. w porównaniu z rokiem 2007).

Reklama
Media2
Dowiedz się więcej na temat: Parlam | operatorzy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy