Rachunek za telefon zapłać dwa razy

Operator komórkowej sieci Plus przez kilka tygodni nie dawał spokoju swojej klientce, która otrzymywała pisma z wezwaniem do zapłaty rachunku, który już dawno został uregulowany.

Wieloletnia abonentka sieci Plus w sierpniu otrzymała rachunek za telefon. Opłaciła go kilka dni przed terminem spłaty. Zdziwiła się, gdy w kolejnym rachunku zobaczyła, że musi ponownie zapłacić za rachunek sierpniowy, który już dawno został opłacony - czytamy w "Głosie Pomorza".

Klientka próbowała wyjaśnić sprawę. Przesłała do operatora dowód wpłaty, ale w październiku otrzymała kolejne upomnienie. Ponownie wysłała dowód zapłaty za sierpniowy rachunek. Bezradna klientka w końcu o pomoc poprosiła media.

- Możliwe, że pieniądze znajdują się w firmie, ale nie zostały przypisane do konta klientki. Zdarzają się takie przypadki, bo ludzie przecież się mylą - usłyszeli dziennikarze w departamencie reklamacji sieci.

Reklama

Najważniejsze, że sprawa wreszcie zakończyła się pozytywnie. Klientka usłyszała od operatora, że nie będzie musiała ponownie regulować zaległego rachunku. Jednak dlaczego dopiero po dziennikarskiej interwencji?

Media2
Dowiedz się więcej na temat: Plus | telefon | rachunek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy