Rozbudowa sieci SFERIA

OSP Polpager dokonał rozbudowy swej sieci SFERIA w Warszawie i okolicach. Po dokonaniu rozbudowy sieci SFERIA obejmuje już swoim zasięgiem Warszawę, wraz z Falenicą, Wawrem i Ursusem, oraz 9 miejscowości podwarszawskich: Karczew, Łomianki, Ożarów Mazowiecki, Piaseczno, Pruszków, Piastów, Wołomin, Ząbki i Zielonkę.

OSP Polpager dokonał rozbudowy swej sieci SFERIA w Warszawie i okolicach. Po dokonaniu rozbudowy sieci SFERIA obejmuje już swoim zasięgiem Warszawę, wraz z Falenicą, Wawrem i Ursusem, oraz 9 miejscowości podwarszawskich: Karczew, Łomianki, Ożarów Mazowiecki, Piaseczno, Pruszków, Piastów, Wołomin, Ząbki i Zielonkę.

Zwiększenie zasięgu jest efektem całkowitej wymiany i ujednolicenia infrastruktury radiowej CDMA. Dokonano wyłączenia sieci zbudowanej na rozwiązaniach Motoroli. Obecnie dostawcą urządzeń radiowych jest Lucent Technologies. Lucent dokonał modernizacji sieci Sferii w sposób szybki i bezproblemowy. Ujednolicenie systemu spowodowało nie tylko znaczne zwiększenie zasięgu i przepustowości sieci, lecz również wyraźną poprawę jakości połączeń. Ponadto wszystkie komunikaty systemowe w języku polskim obecnie nagrane są przez profesjonalnego lektora. Dodatkowe funkcje, jak przekierowanie połączeń, dostępne są także w przypadku wyłączenia terminala abonenckiego. Niemal natychmiastowy jest teraz czas zestawienia połączeń, w tym połączeń przychodzących z sieci innych operatorów. Poprzednio zajmowało to nawet do kilkunastu sekund.

Reklama

Zainstalowana infrastruktura radiowa CDMA Lucent Technologies charakteryzuje się znacznie większą pojemnością i zasięgiem, przy tej samej liczbie stacji bazowych. Obecnie z usług sieci korzysta ponad 10 tysięcy abonentów. Zainstalowane urządzenia mogą obsłużyć do 25 tysięcy abonentów. Plany dalszego rozwoju przewidują objęcie zasięgiem osiedli i miejscowości w promieniu ok. 30 km od Warszawy, w strefie numeracyjnej 22 i instalację kolejnych stacji bazowych Lucenta.

Poza realizacją bezprzewodowych połączeń telefonicznych, oferta Sferii obejmuje usługi dodatkowe, m.in.: identyfikację połączeń, telekonferencje, połączenia oczekujące oraz przekierowanie rozmów a także dostęp do Internetu. Usługi adresowane są zarówno do firm, jak i do klientów indywidualnych.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama