SMS od Bridget Jones
Dzięki RIOT-E mieszkańcy Azji będą codziennie otrzymywać wiadomości od Bridget Jones. Uaktualniane na bieżąco wpisy do dziennika będą trafiać do telefonów dzięki współpracy RIOT-E, NTT DoCoMo, J-Phone, Telstra i Globe. Ma to wzmocnić kampanię promocyjną filmu "Dziennik Bridget Jones".
Po raz pierwszy usługi SMS-owe dotyczące Dziennika zostały uruchomione w kwietniu w Wielkiej Brytanii. Abonenci otrzymują dostęp do wielu ciekawych informacji o randkach, technikach odchudzania, skonsumowanych jednostkach alkoholu, obwodzie ud i teoriach samopomocy.
RIOT-E startuje z tym serwisem ponieważ książka jest obecnie najlepiej sprzedającym się tytułem w Japonii.
- Żeby w tej branży odnieść sukces, trzeba zrozumieć jakich serwisów oczekują ludzie i im je zapewnić - powiedział Darrell Purviance, starszy wiceprezes do spraw sprzedaży i marketingu w RIOT-E. - "Dziennik Bridget Jones" zawładnął wyobraźnią Azjatów, a my, dzięki Helen Fielding, która zapewnia nam oryginalną treść, mamy najlepszą ofertę.
(Mobile.net.pl)