SMS rządzi

Popularność SMS dynamicznie wzrasta we wszystkich grupach wiekowych - wynika z badań A.T. Kearney i Cambridge Judge Institute. Jak wynika z trzeciej już edycji Mobinet, badania rynku telefonii komórkowej, wysyłanie krótkich wiadomości tekstowych (SMS) - do niedawna domena europejskich nastolatków - błyskawicznie zdobywa popularność w grupie dorosłych w wieku 35 lat i starszych.

Popularność SMS dynamicznie wzrasta we wszystkich grupach wiekowych - wynika z badań A.T. Kearney i Cambridge Judge Institute. Jak wynika z trzeciej już edycji Mobinet, badania rynku telefonii komórkowej, wysyłanie krótkich wiadomości tekstowych (SMS) - do niedawna domena europejskich nastolatków - błyskawicznie zdobywa popularność w grupie dorosłych w wieku 35 lat i starszych.

Badanie przeprowadzono wśród 2400 użytkowników telefonów komórkowych w sześciu krajach: Finlandii, Francji, Japonii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.

W porównaniu do wyników badania Mobinet 2, popularność usług SMS wzrosła o 10%. Komunikowanie się za pośrednictwem krótkich wiadomości tekstowych wychodzi poza tradycyjną grupę nastoletnich użytkowników telefonów komórkowych i najdynamiczniej rozwija się wśród osób w wieku od 35 do 54 lat, o ustabilizowanej pozycji finansowej. Jak wynika z badania w grupie tej zainteresowanie usługą SMS wzrosło o 20%, a w grupach wiekowych 55-64 i ponad 65 lat - o 14%.

Reklama

Powoli SMS zdobywa zwolenników nawet w Stanach Zjednoczonych, które od pewnego czasu są w tyle za innymi krajami pod względem zainteresowania m-commerce (zakupami przez telefon komórkowy). Wśród użytkowników telefonów z WAPem liczba osób wysyłających SMS-y wzrosła z 8 do 12%. Według badania przyszłość krótkich wiadomości tekstowych maluje się w jeszcze jaśniejszych barwach: kolejne 30% amerykańskich użytkowników telefonów z dostępem do Internetu deklaruje, że prawdopodobnie skorzysta z tej metody komunikacji w najbliższej przyszłości.

(smsbox.pl)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: popularność
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy