TP traci klientów

Przychody kwartalne Telekomunikacji były niższe niż zakładano. Alternatywni operatorzy skutecznie odbierają firmie klientów telefoni stacjonarnej oraz abonentów szerokopasmowego internetu. TP zapowiada zmiany.

Liczba abonentów usług związanych z internetem w ostatnim kwartale wyniosła 1,760 mln. Oznacza to, że od grudnia 2006 roku TP zyskała jedynie 50 tys. nowych klientów. Dodatkowo, szansa na odejście od TP (rezygnacja z usługi neostrada) bez konsekwencji spowodowała, że spółka straciła ponad 40 tys. internautów.

TP w lipcu ogłosi strategię na lata 2007-2010, wtedy także dowiemy się, jakie projekty oprócz standardowych usług telekomunikacyjnych planuje wprowadzić TP. Jak podaje "Puls Biznesu", Maciej Witucki, prezes TP, zadeklarował, że celem grupy jest utrzymanie rentowności.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama