TP traci klientów
Przychody kwartalne Telekomunikacji były niższe niż zakładano. Alternatywni operatorzy skutecznie odbierają firmie klientów telefoni stacjonarnej oraz abonentów szerokopasmowego internetu. TP zapowiada zmiany.
Liczba abonentów usług związanych z internetem w ostatnim kwartale wyniosła 1,760 mln. Oznacza to, że od grudnia 2006 roku TP zyskała jedynie 50 tys. nowych klientów. Dodatkowo, szansa na odejście od TP (rezygnacja z usługi neostrada) bez konsekwencji spowodowała, że spółka straciła ponad 40 tys. internautów.
TP w lipcu ogłosi strategię na lata 2007-2010, wtedy także dowiemy się, jakie projekty oprócz standardowych usług telekomunikacyjnych planuje wprowadzić TP. Jak podaje "Puls Biznesu", Maciej Witucki, prezes TP, zadeklarował, że celem grupy jest utrzymanie rentowności.