Reklama

Wielcy nie popuszczają

Firmy, które startują na rynku sieci bezprzewodowych mają nadzieję na to, ze zrobią karierę podobną jak Yahoo! czy Amazon.

Firmy, które startują na rynku sieci bezprzewodowych mają nadzieję na to, ze zrobią karierę podobną jak Yahoo! czy Amazon.

Tym razem "wielcy sieci" nie popełnili jednak błędu swoich konkurentów, którzy "przespali" moment wchodzenia komputerów osobistych czy internetu na rynek - dzięki czemu Microsoft czy America On Line łatwo zdobyły obecne pozycje. Wbrew pozorom - "bezprzewodowy tort" został w USA już dawno podzielony i niewiele go zostało dla "nowych", którzy też chcieli by skorzystać. Wszystkie duże firmy albo uruchomiły już swoje serwisy i sieci bezprzewodowe, albo zajęły się produkcją sprzętu "bezdrutowego" lub oprogramowania do takich urządzeń

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy