Apple przeprasza Chińczyków

Szef Apple, Tim Cook, przeprosił chińskich klientów za politykę jego firmy dotyczącą reklamacji uszkodzonych produktów na terenie Państwa Środka.

Apple miało wyrazić swoją skruchę po dwóch tygodniach batalii chińskich klientów z amerykańskim potentatem technologii. Bez wątpienia "pomocne" w całym sporze były także kontrolowane przez państwo media, które rozpoczęły nagonkę na firmę z Cupertino. Cała sprawa rozchodziła się o wymianę niektórych elementów popsutych produktów, jak na przykład obudowy. Chińczycy nie mogli liczyć na taką usługę - sprzęt, pomimo wady, był odsyłany w takim samym stanie.

"Chcielibyśmy wyrazić nasze najszczersze przeprosiny za wszystkie nieporozumienia w komunikacji z klientami" - napisał w oświadczeniu Cook.

Reklama

Apple mimo tego nadal twierdzi, że około 90 proc. klientów jest zadowolonych z obsługi gwarancyjnej, jaką otrzymuje.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Apple | Tim Cook | Chiny
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy