Blokada, która nie działa

TP oferuje swoim klientom usługę blokady połączeń wychodzących. Usługa jest płatna, a blokada może być dostosowana do indywidualnych potrzeb klienta. Problem w tym, że blokada nie zawsze działa, co może słono kosztować - nawet kilkanaście tysięcy złotych.

Jak czytamy w "Dzienniku Bałtyckim", jedna z abonentek Telekomunikacji Polskiej wybrała u operatora socjalny abonament i zablokowała połą­czenia wychodzące. Co miesiąc otrzymywała faktury za abona­ment i trzy złote za blokadę po­łączeń. Regularnie opłacała wszystkie rachunki.

Klientka kilkanaście miesięcy temu zdecydowała się zrezygnować z usług Telekomunikacji Polskiej i ku swojemu zaskoczeniu dowiedziała się, że ma do zapłaty ponad 18 tys. złotych. Okazało się, że przez czternaście miesięcy - mimo blokady połączeń - z numeru były wykonywane połączenia międzynarodowe i komórkowe, czytamy w dzienniku.

Reklama

Operator przyznaje się do błędu i do tego, że blokada, którą klientka zamawiała, nie za­działała. W ciągu najbliższych dni operator zdecyduje co zrobić z rachunkiem klientki.

Media2
Dowiedz się więcej na temat: blokady | nie działa | blokada
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy