Blokada, która nie działa
TP oferuje swoim klientom usługę blokady połączeń wychodzących. Usługa jest płatna, a blokada może być dostosowana do indywidualnych potrzeb klienta. Problem w tym, że blokada nie zawsze działa, co może słono kosztować - nawet kilkanaście tysięcy złotych.
Jak czytamy w "Dzienniku Bałtyckim", jedna z abonentek Telekomunikacji Polskiej wybrała u operatora socjalny abonament i zablokowała połączenia wychodzące. Co miesiąc otrzymywała faktury za abonament i trzy złote za blokadę połączeń. Regularnie opłacała wszystkie rachunki.
Klientka kilkanaście miesięcy temu zdecydowała się zrezygnować z usług Telekomunikacji Polskiej i ku swojemu zaskoczeniu dowiedziała się, że ma do zapłaty ponad 18 tys. złotych. Okazało się, że przez czternaście miesięcy - mimo blokady połączeń - z numeru były wykonywane połączenia międzynarodowe i komórkowe, czytamy w dzienniku.
Operator przyznaje się do błędu i do tego, że blokada, którą klientka zamawiała, nie zadziałała. W ciągu najbliższych dni operator zdecyduje co zrobić z rachunkiem klientki.