Do sądu polubownego na operatora

Rozżaleni klienci operatorów telekomunikacyjnych swoje indywidualne skargi często błędnie kierują do Urządu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. O wiele lepszym rozwiązaniem są polubowne sądy konsumentów.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podejmuje działania w przypadku naruszenia zbiorowych interesów konsumentów. Natomiast w sprawach indywidualnych bezpłatną pomoc prawną konsumenci mogą uzyskać u miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów oraz organizacji konsumenckich (Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Konsumenci mogą wykorzystać również drogę rozwiązywania sporów oferowaną przez sieć polubownych sądów konsumenckich. Jak informuje Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów,w sprawach związanych ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych (na przykład spór z operatorem telefonicznym) i pocztowych można zwrócić się do polubownego sądu konsumenckiego przy Urzędzie Komunikacji Elektronicznej (UKE).

Reklama
Media2
Dowiedz się więcej na temat: sady | urząd ochrony konkurencji i konsumentów
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy