Neostrada: Pomoc techniczna przez MMS

TP wprowadza kolejne udogodnienie dla abonentów internetowej usługi neostrada. Od kilku dni pomoc techniczna wysyła MMS-y z pomocą rozwiązania problemu.

TP wprowadza kolejne udogodnienie dla abonentów internetowej usługi neostrada. Od kilku dni pomoc techniczna wysyła MMS-y z pomocą rozwiązania problemu.

Konsultantom infolinii technicznych czasami trudno wyjaśnić klientowi, jakie operacje ma wykonać w swoim komputerze, by osunąć problem. Z pomocą przychodzą techniczne MMS-y, z których od kilku dni mogą korzystać klienci infolinii technicznej Neostrady (numery 800 102 102 oraz 801 505 505) mogą korzystać z nowego udogodnienia.

- MMS Service to aplikacja, która umożliwia konsultantom przesyłanie MMS zawierających pliki graficzne oraz opis kolejnych czynności na telefon komórkowy klienta. W oparciu o listę problemów najczęściej zgłaszanych przez użytkowników infolinii, przygotowaliśmy bibliotekę zawierającą ok. 100 gotowych szablonów i ponad 400 grafik do samodzielnego tworzenia wiadomości przez konsultantów - wyjaśnia Marta Cieślak-Krajewska z polskiego Orange Lab.

Reklama

Taka forma MMS-ów może okazać się przydatna szczególnie w przypadku podłączenia modemu, dekodera, aparatu telefonicznego dla PSTN i telefonii internetowej, a także nawiązywaniu połączenia z internetem.

Media2
Dowiedz się więcej na temat: MMS
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy