Nowa kampania marketingowa HTC z udziałem Roberta Downeya Juniora

HTC zaprezentował nową kampanię marketingową, w którą zaangażowany został jeden z najbardziej rozchwytywanych hollywoodzkich aktorów – Robert Downey Jr. Hasłem przewodnim kampanii będzie „Here’s to change” (Oto zmiany), które jest akronimem nazwy HTC.

Nowa kampania jest największą inwestycją marketingową w całej, 17-letniej historii marki HTC. Jej celem jest dotarcie do klientów za pomocą szerokiego spektrum tradycyjnych i cyfrowych mediów. Pierwsza reklama z udziałem Roberta Downey’a Juniora zostanie wyemitowana za pośrednictwem serwisu You Tube już 15 sierpnia 2013 roku. Potem trafi także do kin i telewizji.

Uznany za jedną z najbardziej rozpoznawalnych twarzy dużego ekranu - Robert Downey Jr. podpisał dwuletni kontrakt z firmą HTC. Poza udziałem w reklamie, w której wykorzystuje swój własny, niepowtarzalny styl gry aktorskiej, aktor ma pokazać twórczy kierunek zmian zachodzących w produktach marki HTC, inspirując widzów do tworzenia własnych interpretacji skrótu HTC.

Reklama

Hasło kampanii "Here’s to change" ma uświadomić odbiorcy zmiany, jakie dokonały się na rynku smartfonów dzięki obecności produktów sygnowanych logo HTC. Innowacyjne rozwiązania obecne w serii telefonów One, takie jak nowy ekran główny HTC BlinkFeed, mobilny system dźwięku Boom Sound czy funkcja tworzenia profesjonalnych klipów filmowych - Video Highlights, mają pokazać jak bardzo odmieniły oblicze branży urządzeń mobilnych oraz codzienne życie użytkowników sprzętu HTC.


INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: HTC | Iron Man
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy