​PeoPay (Bank Pekao) nie działa - awaria aplikacji bankowej

W niedzielę rano klienci Banku Pekao zaczęli zgłaszać problemy z systemem autoryzacji przelewów i aplikacją PeoPay. Przy próbie zalogowania się do PeoPay, pojawia się komunikat o błędzie systemu.

"System PeoPay jest chwilowo niedostępny. Spróbuj ponownie. Operacja nie została wykonana, Spróbuj ponownie" - taki komunikat zaczął pojawiać się w aplikacji PeoPay przy próbie zalogowania w niedzielny poranek.  Przed 10:00 komunikat zmienił się na informację: "Błąd systemu. System PeoPay jest chwilowo niedostępny. Spróbuj ponownie później". 

Problem dotyczy całej Polski - klienci zaczęli zgłaszać go m.in. w serwisie Downdetector. Serwis Pekao24 działa prawidłowo, ale do wykonania przelewu wymagającego autoryzacji poprzez aplikację wymagana jest zalogowanie do systemu i autoryzacji poprzez aplikację PeoPay, a to nie było możliwe po godzinie 9:00 w niedzielę 13 czerwca.

Reklama

Bank Pekao, według informacji udostępnionych przez samą instytucję finansową, działa od 1929 r. i jest jednym z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. 

AKTUALIZACJA:

Awaria została usunięta przed godziną 11:00. Jeśli pojawią się problemy, dajcie znać w komentarzach.


INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Bank Pekao
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama