Platforma cyfrowa "n" walczy o abonenta
Trzecia platforma cyfrowa "n" zapowiada nowe kanały i innowacyjne usługi. Poznaliśmy także liczbę jej abonentów.
Platforma "n" ma obecnie 142,2 tys, abonentów. W porównaniu z 1,5 miliona klientów Cyfrowego Polsatu nie jest to może dużo, jednak platforma "n" jest zadowolona z takiego wyniku.
Podczas specjalnie zorganizowanej konferencji zapowiedziano zmiany w oprogramowaniu nBoksów. Obiecano uproszczenie interfejsu użytkownika, nowy interfejs graficzny oraz dział Polecamy, w którym znajdziemy polecane przez platformę nowości.
Na platformę "n" wskakuje także radio. Na konferencji pojawiło się 5 artystów Muniek Staszczyk, Beata Kozidrak, Kayah, Leszek Możdżer (a także Nigel Kennedy - za pośrednictwem wcześniej przygotowanego wideo). Muzycy promowali swoje spersonalizowane stacje radiowe, przy okazji pokazując "gwóźdź programu" nRadio, czyli opcję tworzenia "swojej stacji" bazując na dostępnych kanałach.
Nie zabrakło także nowych kanałów: O.TV, czyli telewizji Jurka Owsiaka, kanału dla dzieci Kids Co, a także najciekawiej zapowiadającej się nowości - nTalk. Ten ostatni będzie platformą na którą składają się zarówno polskie talk-show (Ewa Drzyzga czy Szymon Majewski), jak i amerykańskie programy rozrywkowe (Tonight Show with Jay Leno, Late Night with Conan O'Brien).
Premiery objęły także usługę Wideo na Żądanie (VOD) - abonenci mogą liczyć na Picture Box, czyli usługę przygotowaną przez Universal Pictures.