Platforma cyfrowa "n" walczy o abonenta

Trzecia platforma cyfrowa "n" zapowiada nowe kanały i innowacyjne usługi. Poznaliśmy także liczbę jej abonentów.

Platforma "n" ma obecnie 142,2 tys, abonentów. W porównaniu z 1,5 miliona klientów Cyfrowego Polsatu nie jest to może dużo, jednak platforma "n" jest zadowolona z takiego wyniku.

Podczas specjalnie zorganizowanej konferencji zapowiedziano zmiany w oprogramowaniu nBoksów. Obiecano uproszczenie interfejsu użytkownika, nowy interfejs graficzny oraz dział Polecamy, w którym znajdziemy polecane przez platformę nowości.

Na platformę "n" wskakuje także radio. Na konferencji pojawiło się 5 artystów Muniek Staszczyk, Beata Kozidrak, Kayah, Leszek Możdżer (a także Nigel Kennedy - za pośrednictwem wcześniej przygotowanego wideo). Muzycy promowali swoje spersonalizowane stacje radiowe, przy okazji pokazując "gwóźdź programu" nRadio, czyli opcję tworzenia "swojej stacji" bazując na dostępnych kanałach.

Reklama

Nie zabrakło także nowych kanałów: O.TV, czyli telewizji Jurka Owsiaka, kanału dla dzieci Kids Co, a także najciekawiej zapowiadającej się nowości - nTalk. Ten ostatni będzie platformą na którą składają się zarówno polskie talk-show (Ewa Drzyzga czy Szymon Majewski), jak i amerykańskie programy rozrywkowe (Tonight Show with Jay Leno, Late Night with Conan O'Brien).

Premiery objęły także usługę Wideo na Żądanie (VOD) - abonenci mogą liczyć na Picture Box, czyli usługę przygotowaną przez Universal Pictures.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama